Doskonale wiemy, że ból zęba czy ropień w jamie ustnej to sprawy, które wymagają jak najszybszej pomocy, dlatego mimo utrudnionej sytuacji, uruchomiliśmy POGOTOWIE STOMATOLOGICZNE.
Po uprzedniej rejestracji telefonicznej: 539 334 400, przyjmujemy pacjentów z bólem, wymagających interwencji chirurgicznej. W trosce o bezpieczeństwo pacjenta i personelu, wprowadziliśmy niezbędne środki ostrożności oraz procedurę postępowania, zgodne z wytycznymi ministerialnymi. Nim do nas zadzwonisz, zapoznaj się z protokołem przyjęć w czasie pandemii.
Poniżej lista zabiegów, które wykonujemy:
➡ usuwanie zębów (również chirurgiczne, zębów zatrzymanych/ósemek),
➡ leczenie ostrego zapalenia jamy ustnej, dziąseł, przyzębia, kości wyrostków zębodołowych,
➡ drenaż ropnia i trepanacja komory zęba,
➡ pomoc w stanach pourazowych.
PROTOKÓŁ PRZYJĘĆ PACJENTÓW W CZASIE PANDEMII
- Przed wizytą konieczna jest rejestracja telefoniczna: 539 334 400 – jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00 – 18:00.
- Po rejestracji telefonicznej, otrzymasz drogą elektroniczną (mailowo) ankietę. Wypełnij ją i zabierz ze sobą do kliniki, by nie musieć wypełniać jej na miejscu.
- Przyjedź na wizytę bez osób towarzyszących. Jeśli pacjentem jest dziecko, przyjeżdża z jednym, faktycznym opiekunem.
- Ze względów bezpieczeństwa toalety są dostępne TYLKO w sytuacjach nagłych, dlatego prosimy o załatwienie potrzeb fizjologicznych przed przyjazdem na miejsce.
- Ustalona godzina wizyty = czas rozpoczęcia oczekiwania na wizytę. Jeśli spóźnisz się więcej niż 15 minut, a w kolejce będzie kolejny pacjent, przyjmiemy go przed Tobą, a Ty zostaniesz przyjęty w dalszej kolejności lub innego dnia.
- Po przyjeździe pod centrum, pozostań na parkingu (najlepiej zaczekać w samochodzie) i zadzwoń na rejestrację z informacją, że czekasz: 539 334 400.
- Zaczekaj na nasz personel, który zmierzy temperturę Twojego ciała bezdotykowym termometrem, a następnie wyjaśni Ci, jak dalej postępować.
- Załóż otrzymaną maseczkę i rękawiczki.
- Pracjent NIE ponosi kosztu związanego z procedurą bezpieczeństwa i środkami ochrony zdrowia, takimi jak maseczki, fartuchy, rękawiczki, czepki i gogle.
- Poruszaj się po budynku trzymając dłonie razem z przodu.
- Po wejściu do rejestracji, zaprowadzimy Cię do gabinetu, gdzie będą już czekać lekarz oraz asysta.
- Twoja maseczka zostanie zdjęta TYLKO na czas leczenia. Wszystkie rozmowy odbedą się z maseczką na twarzy.
- Po zakończonej wizycie, udasz się do rejestracji w towarzystwie asysty (asysta lekarza zostaje w gabinecie, druga asysta czeka na Ciebie za drzwiami).
- Preferujemy płatności elektroniczne.
Pamiętaj, jeśli stwierdzimy u Ciebie objawy zakażenia Covid-19, jesteśmy zmuszeni zgłosić ten fakt do Sanepidu.
1. Osoby chore; przejawiające objawy zarażeniem COVID-19; w trakcie kwarantanny; będące w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem – obowiązane są wskazać te okoliczności – pod rygorem odpowiedzialności karnej (165 § 1 kk lub 161 § 2 kk) i cywilnej 415kc (pełna wysokość szkody – włącznie z pokryciem
nieosiągniętych korzyści). W związku z przepisami normatywnymi gotowi jesteśmy udzielić takim osobom pomocy w warunkach indywidualnych w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki z uwagi na stan zdrowia pacjenta. Okoliczności te należy wskazać w wypełnianiu ankiety wstępnej drogą internetową lub w kontakcie telefonicznym z rejestracją.
2. W żadnym wypadku nie jest dopuszczalne samodzielne poruszane się pacjenta po terenie kliniki, tak z uwagi na panującą epidemię – w trosce o zdrowie Twoje, innych pacjentów i personelu kliniki – jako i z uwagi na okoliczność dokonywania dezynfekcji pozostałych pomieszczeń po ich odwiedzeniu przez pacjenta.
3. Osoby nie stosujące się do powyższych standardów postępowania będą natychmiastowo usuwane z kliniki – z przymusem bezpośrednim włącznie – nadto obciążane kosztami naruszenia zasad – do pełnej wysokości szkody w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (np. zawinione: oczyszczenie całości kubatury budynku kliniki, koszty odwołanych wizyt, koszty wynagrodzenia personelu, itp.).
Wszystko, co powyżej, wprowadziliśmy tylko i wyłącznie w trosce o BEZPIECZEŃSTWO I ZDROWIE. Dziennie jesteśmy w stanie przyjąć ograniczoną liczbę pacjentów, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość.
W razie pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt tel.: 539 334 400.