Umów się na wizytę: 32 610 06 10

Wizyta u stomatologa w czasie pandemii Toggle

Doskonale wiemy, że ból zęba czy ropień w jamie ustnej to sprawy, które wymagają jak najszybszej pomocy, dlatego mimo utrudnionej sytuacji, uruchomiliśmy POGOTOWIE STOMATOLOGICZNE.

Po uprzedniej rejestracji telefonicznej: 539 334 400, przyjmujemy pacjentów z bólem, wymagających interwencji chirurgicznej. W trosce o bezpieczeństwo pacjenta i personelu, wprowadziliśmy niezbędne środki ostrożności oraz procedurę postępowania, zgodne z wytycznymi ministerialnymi. Nim do nas zadzwonisz, zapoznaj się z protokołem przyjęć w czasie pandemii.

Poniżej lista zabiegów, które wykonujemy:
usuwanie zębów (również chirurgiczne, zębów zatrzymanych/ósemek),
leczenie ostrego zapalenia jamy ustnej, dziąseł, przyzębia, kości wyrostków zębodołowych,
drenaż ropnia i trepanacja komory zęba,
pomoc w stanach pourazowych.

Zobacz CENNIK.

PROTOKÓŁ PRZYJĘĆ PACJENTÓW W CZASIE PANDEMII

  1. Przed wizytą konieczna jest rejestracja telefoniczna: 539 334 400 – jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00 – 18:00.
  2. Po rejestracji telefonicznej, otrzymasz drogą elektroniczną (mailowo) ankietę. Wypełnij ją i zabierz ze sobą do kliniki, by nie musieć wypełniać jej na miejscu.
  3. Przyjedź na wizytę bez osób towarzyszących. Jeśli pacjentem jest dziecko, przyjeżdża z jednym, faktycznym opiekunem.
  4. Ze względów bezpieczeństwa toalety są dostępne TYLKO w sytuacjach nagłych, dlatego prosimy o załatwienie potrzeb fizjologicznych przed przyjazdem na miejsce.
  5. Ustalona godzina wizyty = czas rozpoczęcia oczekiwania na wizytę. Jeśli spóźnisz się więcej niż 15 minut, a w kolejce będzie kolejny pacjent, przyjmiemy go przed Tobą, a Ty zostaniesz przyjęty w dalszej kolejności lub innego dnia.
  6. Po przyjeździe pod centrum, pozostań na parkingu (najlepiej zaczekać w samochodzie) i zadzwoń na rejestrację z informacją, że czekasz: 539 334 400.
  7. Zaczekaj na nasz personel, który zmierzy temperturę Twojego ciała bezdotykowym termometrem, a następnie wyjaśni Ci, jak dalej postępować.
  8. Załóż otrzymaną maseczkę i rękawiczki.
  9. Pracjent NIE ponosi kosztu związanego z procedurą bezpieczeństwa i środkami ochrony zdrowia, takimi jak maseczki, fartuchy, rękawiczki, czepki i gogle.
  10. Poruszaj się po budynku trzymając dłonie razem z przodu.
  11. Po wejściu do rejestracji, zaprowadzimy Cię do gabinetu, gdzie będą już czekać lekarz oraz asysta.
  12. Twoja maseczka zostanie zdjęta TYLKO na czas leczenia. Wszystkie rozmowy odbedą się z maseczką na twarzy.
  13. Po zakończonej wizycie, udasz się do rejestracji w towarzystwie asysty (asysta lekarza zostaje w gabinecie, druga asysta czeka na Ciebie za drzwiami).
  14. Preferujemy płatności elektroniczne.

 

Pamiętaj, jeśli stwierdzimy u Ciebie objawy zakażenia Covid-19, jesteśmy zmuszeni zgłosić ten fakt do Sanepidu.

1. Osoby chore; przejawiające objawy zarażeniem COVID-19; w trakcie kwarantanny; będące w grupie podwyższonego ryzyka zarażeniem – obowiązane są wskazać te okoliczności – pod rygorem odpowiedzialności karnej (165 § 1 kk lub 161 § 2 kk) i cywilnej 415kc (pełna wysokość szkody – włącznie z pokryciem
nieosiągniętych korzyści). W związku z przepisami normatywnymi gotowi jesteśmy udzielić takim osobom pomocy w warunkach indywidualnych w sytuacjach nagłych i niecierpiących zwłoki z uwagi na stan zdrowia pacjenta. Okoliczności te należy wskazać w wypełnianiu ankiety wstępnej drogą internetową lub w kontakcie telefonicznym z rejestracją.

2. W żadnym wypadku nie jest dopuszczalne samodzielne poruszane się pacjenta po terenie kliniki, tak z uwagi na panującą epidemię – w trosce o zdrowie Twoje, innych pacjentów i personelu kliniki – jako i z uwagi na okoliczność dokonywania dezynfekcji pozostałych pomieszczeń po ich odwiedzeniu przez pacjenta.

3. Osoby nie stosujące się do powyższych standardów postępowania będą natychmiastowo usuwane z kliniki – z przymusem bezpośrednim włącznie – nadto obciążane kosztami naruszenia zasad – do pełnej wysokości szkody w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (np. zawinione: oczyszczenie całości kubatury budynku kliniki, koszty odwołanych wizyt, koszty wynagrodzenia personelu, itp.).

Wszystko, co powyżej, wprowadziliśmy tylko i wyłącznie w trosce o BEZPIECZEŃSTWO I ZDROWIE. Dziennie jesteśmy w stanie przyjąć ograniczoną liczbę pacjentów, dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość.

W razie pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt tel.: 539 334 400.

 

play button tray arrow
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

    * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
    Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
    Zostaw numer
    oddzwonimy!
    Rejestracja

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
      Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.

      Invisalign

      na zęby Niewidoczne aparaty na zęby. Dzięki Invisalign posiadanie wymarzonego uśmiechu nie jest już problemem. czytaj więcej

      logo mediraty